רכשתם כתבה בקליק? מעולה! תתחדשו! אך שנייה אחרי שהיא עולה לאוויר, זה הזמן לקדם אותה ברשת. כי היא לא תתקדם מעצמה..
המטרה שלכם להגיע לחשיפה מקסימלית של אנשים שיקראו את הכתבה ובדיוק עבור זה יש לנו שירות של קידום כתבות ברשת.
השירות הזה נולד לאחר שהמון לקוחות פנו אלינו בדרישה לסיוע בקידום הכתבה לאחר שהיא עולה לאוויר ואנו החלטנו שזה הזמן להציע את זה כשירות חדש באתר שלנו.
אז אתם יכולים לרכוש כתבת תוכן שיווקית בצורה ממומנת בעשרות אתרים מובילים בישראל ולאחר מכן לקדם את הכתבות הללו ברחבי האינטרנט.
איך אנו יכולים לקדם כתבה בנוסף להעלאה שלה לאתר?
- אאוטבריין / טאבולה: אנו יכולים לקחת את הקישור של הכתבה ולפרסם אותו בצורה מקצועית דרך אאוטבריין (מינימום 20 דולר ליום, מתאים לכל עסק או איש ציבור) או טאבולה (מתאים לתקציבי ענק וחברות גדולות). הרעיון מאחורי פרסום זה הוא שהכתבה תופיע בהמון אתרים בתוך רכיב: "אולי יעניין אותך גם" או "כתבות נוספות", בכך קהל הגולשים יחשוב שמדובר בכתבת תוכן איכותית וכאשר יגיע אליה יקרא את התוכן של הכתבה שלכם. אתם יכולים בצורה הזו לאסוף קהל קוראים ממאקו, וויינט, ספורט 5,וואלה ועוד אתרים חזקים במיוחד.
- פייסבוק – קידום ממומן: אנו יכולים לקחת את הקישור של הכתבה, ליצור פוסט ממומן שיגיע לפלח קהל היעד אשר אליו אתם פונים בעיסוקכם ובצורה הזו קהל היעד הזה יכיר אתכם, ייחשף לכתבה וזה ישפר את המוניטין שלכם בקרב הקולגות או קהל היעד שלכם.
- גוגל – רשת המדיה / רשת החיפוש: יש לכם 2 אופציות בגוגל – לפרסם דרך רשת המדיה (רשת אתרים שותפים של גוגל) ודרך רשת החיפוש (תוצאות החיפוש הממומנות בגוגל). אם תבחרו דרך רשת המדיה (בדיוק כמו אאטובריין או טאבולה) תוכלו לפרסם בעשרות רבות של אתרים שונים שנחשבים מפרסמים שטחי פרסום של גוגל..אתרים שהם יותר נישות קטנות אך עם אלפי גולשים יכולים לעשות עבודה נפלאה עבורכם. הכתבה למעשה תופיע כפרסומת וכל מי שיקליק על הפרסומת ייכנס לכתבה ישירות. אם תבחרו דרך רשת החיפוש כאן מדובר בתוצאות הממומנות. רק מי שיחפש ביטוי מסוים שאותו נגדיר מראש יוכל לראות את הכתבה. למשל אם אתם עוסקים בריהוט גן ותעלו כתבה לווינט בנושא "האם יש ריהוט גן חסכוני?", תוכלו לעשות מודעה ממומנות שתופיע בעמוד הראשון בגוגל כאשר מישהו ירשום לדוגמא "ריהוט גן חסכוני"..ההבדל בין רשת המדיה לרשת החיפוש הוא שברשת החיפוש אנשים צריכים בפועל לחפש בגוגל את הביטויים שתגדירו מראש, ברשת המדיה אתם מגיעים לאנשים דרך מודעות שהם רואים בתוך אתרים שהם גולשים בהם בזה הרגע.
- לינקדין – מודעות ממומנות: יש לכם אפשרות להגיע לעשרות ואפילו מאות אנשי עסקים בישראל שמחוברים ללינקדין בעזרת מודעות בתשלום. אתם בוחרים את קהל היעד ואפילו את התפקיד / המשרה ואפילו באיזו חברה הקהל עובד ואתם תוכלו לפרסם להם מודעה עם קישור לכתבה שלכם. חשוב לציין שנכון לעכשיו לינקדין נחשבת ל"יקרה" בגלל שכל קליק שם יקר יותר מקליק בפייסבוק או בגוגל.
שיטות נוספות איך לקדם כתבה ברשת:
- רמרקטינג: לאחר שמקדמים כתבה ומביאים אליה טראפיק ממוקד ואיכותי ניתן "לצבוע" את הקהל שביקר בכתבה – בחלק מאתרי החדשות מאפשרים לכם להטמיע קוד רמרקטינג ובכך ניתן להעלות את אחוזי המכירות או להגדיל את קהל הלקוחות שלכם.
- קישורים והפצות : אנו יכולים לפתוח משתמשים בעשרות פלטפורמות כמו רשתות חברתיות, בלוגים, אתרי מאמרים, פורומים וכו' ולפרסם שם קישור לכתבה שלכם. שיטה זו תעזור לכתבה להתקדם באופן משמעותי בגוגל. כמו כן, אפשר לבצע חילופי קישורים עם אתרים שונים. שיטה זו גם תעזור לכם לבצע קידום אתרים באמצעות כתבות..הקישורים מהכתבות והקישורים לאתר שלכם יעזרו לו להתחזק ולהיות רלוונטי הרבה יותר בגוגל.
- אוטומציה: בכל כתבה יהיה קישור לאתר שלכם, אפשר לספק קישור מהכתבה לדף נחיתה ובכך כל מי שיגיע מהכתבה וישאיר פרטים בדף הנחיתה, יוכל להכנס בצורה אוטומטית למאגר ניהול הלקוחות שלכם (CRM) בכדי שנציג המכירות יחזור אליו בהקדם. אפילו אפשר בעזרת אוטומציה להכניס אותו כבר לרשימת ניוזלטר מסוימת או לשלוח לו מייל אוטומטי או סמס בהתאם. אתם יודעים מי קרא את הכתבה ומי קהל היעד שיכול לקרא אותה ולכן מעבר מהכתבה לדף נחיתה שלכם יוכל לספק לכם גם קהל ממוקד ואיכותי שיהפוך בפועל ללקוחות משלמים ומרוצים בעזרת אוטומציה פשוטה.