אם יש משהו שבעייתי במקצת בתחום קידום אתרים זהו עניין ה-Bounce Rate, עניין של כמה זמן מהרגע שנכנס הגולש לאתר – יצא חזרה והמשיך הלאה בחיפושים (לא משנה באיזה מיקום היינו עבורו). לגלות את עניין הגולש הוא לא דבר קל אבל בהחלט אפשרי, VPR הוא ביטוי ככקיצור ל-Virtual Public Relations, מה שאומר יחסי ציבור באינטרנט, בעזרת תהליך נכון של VPR אנחנו מבצעים מחקר מלא בשביל לדעת מהו הפרסום הנכון עבור הלקוח שלנו, האם בעזרת באנרים "נשתלט" על מיתוג העסק או שמא בעזרת כמה מאמרים אודות המנכל"ים והעובדים בשביל ליצור הזדהות אמיתית מול הגולשים האקראיים החדשים שלנו.
לקדם את האתר בגוגל זה לא תמיד מספיק עבור הלקוח, לפעמים ישנן קריאות של "מקום ראשון זה מעולה, אבל הטל' שלי לא מצלצל…" שזה לפעמים (ברוב הפעמים יותר נכון) זה נובע מחוסר עניין של הגולש באתר, זה יכול להיות בגלל הצבעים שבאתר שהרחיקו אותו והעיצוב הכללי, זה יכול להיות בעקבות כך שהאתר נראה לא מקצועי מה שנותן קונוטציה של חוסר מקצועיות על העסק עצמו וכד'. תהליך נכון של VPR יכול ללמוד איך להפוך את העסק למותג אמיתי, לדעת למתג וגם לדעת לפרסם את מה שהעסק עושה בצורה הטובה ביותר, פרסום כזה שיגרום לגולש האקראי להבין שהוא הגיע למקום שהוא מכיר כבר ורק עכשיו הכיר גם את האתר עצמו. מה שנשמע "מצלצל" עבור הגולש – כנראה יישמע מצלצל אצל הטל' של הלקוח שלנו. VPR בצורה נכונה מביאה תוצאות לא רק עבור המיקומים אלא גם עבור הלקוח עצמו מבחינת הכנסות ולקוחות חדשים.
באם אנחנו רוצים לקדם את העסק אנחנו צריכים לדעת עליו דברים, ביטוי לקידום זה לא מספיק לאף אחד. כאשר אנחנו מקדמים אתר בצורה מקצועית אנחנו צריכים לדעת על מה אנחנו מדברים ומה אנחנו רוצים שיתקדם באתר הזה, מה באמת נותן לגולש את ערך המוסף שלא קיים אצל המתחרים האחרים. VPR יכול להוסיף כמה דברים נחוצים לתהליך קידום האתר: